Nastavení SMS

Pokud je problém se zasíláním SMS, je třeba zkontrolovat správné nastavení Střediska zpráv ve svém telefonu:

Zprávy -> Textové zprávy -> Nastavení -> Středisko zpráv
Správné nastavení: +420608005681

Nastavení internetu v mobilu

Pokud je problém s připojením k internetu pomocí mobilních dat, je třeba zkontrolovat správné nastavení ve svém telefonu:

Nastavení -> Mobilní data -> Mobilní síť -> Přístupové body
Hodnota APN: internet

PIN, PUK

PIN a PUK slouží k zabezpečení SIM. 
Po třetím chybném zadání PIN bude SIM karta zablokována a je třeba zadat PUK (PUK je součástí kartičky, ze které byla SIM vylomena). Poté je třeba zadat 2x po sobě nový PIN.

Po desátém chybném zadání PUK bude SIM karta nenávratně zablokována.

Heslo do samoobsluhy

Při aktivaci SIM karty je třeba zadat Heslo do webové samoobsluhy. Toto heslo slouží ke vstupu do webové samoobsluhy a pro ověření zákazníka na Zákaznickém centru pro případné změny v SIM nastavení.

Heslo by mělo obsahovat min. 8 číslic (neopakujících se)

Přenos čísla ke COOP Mobil

Přenos čísla ke COOP Mobil lze zadat více způsoby

  • přes webovou samoobsluhu
  • zavoláním na 234 499 444
  • emailem na podpora@coopmobil.cz
  • přes hlasový automat *55