Nyní již lze využít 5G mobilní síť také v síti COOP Mobil. Síť 5G by oproti 4G LTE měla nabízet až 10-násobné teoretické rychlosti. Více o rychlosti naleznete ve VOP. Pro čerpání služby na maximum je třeba mít telefon s podporou 5G, na něm mít službu povolenou a zároveň být v dosahu 5G sítě – více o pokrytí zde

Zkontrolujte následující:

  • Podporuje Váš přístroj danou službu?
  • Zkoušeli jste jinou lokalitu?
  • Zkontrolujte nastavení dané sítě ve Vašem přístroji „Režim sítě“
  • Je třeba zvážit další externí vlivy jako počasí, obal telefonu a v něm případné drobnosti jako mince apod.)

Telefonní číslo lze přenést zavoláním na 234 499 444, emailem na podpora@coopmobil.cz nebo ve webové samoobsluze. Přenos čísla lze zadat také přes hlasový automat *55 – pouze ale přenos čísla, které hovor iniciovalo. Přenos čísla je zdarma.

ČVOP (Číslo výpovědi opuštěného poskytovatele) je čtrnáctimístný autorizační kód pro přenos vašeho telefonního čísla, které na základě žádosti o předčasné ukončení smlouvy (výpovědi) z důvodu přenosu čísla k jinému operátorovi obdržíte od svého poskytovatele mobilních služeb bezprostředně po přijetí výpovědi.
OKU je zkratka pro Ověřovací kód účastníka v podobě čtrnáctimístného čísla. Spolu s telefonním číslem slouží jako identifikační údaj potřebný při přenosu čísla mezi operátory. OKU je platný po celou dobu trvání smlouvy/služby a naleznete ho ve webové samoobsluze.

Účastník má právo na paušální náhrady podle vyhlášky 529/2021 Sb. platné od 1.1.2022. Výše náhrady jsou k dispozici zde. Svoje právo může účastník uplatnit v rámci reklamace služby.

Pro zákazníky COOP Mobil lze využít zdarma volání na číslo *55 – hlasový automat. Pro volání z jiné sítě je určena linka 234 499 444, která je zpoplatněna jako běžné volání na pevnou linku dle platného ceníku daného operátora.

Stačí vyplnit formulář zde. Obratem Vás bude Zákaznické centrum kontaktovat s dalšími kroky.

Při odchodu k jinému operátorovi v případě smluvního tarifu je třeba počítat s tím, že částka za tarif je vždy účtována v plné výši za celý měsíc i v případě, že Vaše číslo je přeneseno k jinému operátorovi např. již 3.den v měsíci.

Nevyčerpaný kredit se s převedením čísla nepřenáší, proto doporučujeme kredit vyčerpat u původního operátora a teprve poté přenést číslo ke COOP Mobil.

Ano, žádost je třeba poslat na podpora@coopmobil.cz. Kredit bude na žádost vrácen za poplatek dle platného ceníku. Více ve VOP.

Jedná se o službu pro paušální zákazníky. Pomocí této služby lze nastavit automatickou úhradu měsíčních faktur prostřednictvím platební karty. Služba se aktivuje první úhradou měsíční faktury ve webové samoobsluze.

Nelze. V případě služeb COOP Mobil je možné využít Autoplatby.

Pokud potřebujete pro svůj telefon SIM kartu velikosti „nano“, máte tyto možnosti:

  1. Ostřihněte si SIM kartu na danou velikost sami.
  2. Požádejte o profesionální ostřihnutí v kterémkoli servisu mobilních telefonů.
  3. Kontaktujte nás a my Vám zašleme SIM kartu v odpovídající velikosti. Vaše stávající telefonní číslo bude převedeno na novou SIM.

SIM kartu COOP Mobil můžete zakoupit v našem E-shopu, ve vybraných prodejnách COOP a na www.e-COOP.cz

Zůstatek kreditu zjistíte zdarma voláním na číslo *22# nebo posláním SMS zdarma ve tvaru KREDIT na číslo 8844.

Kredit je třeba dobít alespoň jednou za 3 měsíce. V případě, že tak neučiníte, dojde k omezení odchozích služeb. Pokud dobijete až po lhůtě 3 měsíců, služby budou automaticky obnoveny a kredit navýšen o dobíjenou částku.
V případě, že nedobijete po dobu 6 měsíců, dojde k nevratnému zrušení Vašeho telefonního čísla.

Platnost kreditu je automaticky prodloužena o 7 dní využitím akce Nákupní koš.

Na SIM kartách COOP Mobil je automaticky přednastaven denní datový balíček 25MB/20Kč. K jeho aktivaci může dojít nejen spuštěním webového prohlížeče, ale i dalšími akcemi spojenými s nutností internetového připojení (např. aktualizace mobilních aplikací, software, přijímání/odesílání MMS, práce s emailem apod.).
O aktivaci balíčku budete informováni prostřednictvím SMS zprávy a jeho platnost je 24 hodin od aktivace.

Vhodný datový balíček lze vybrat zde.

Mobilní data lze zrušit prostřednictvím webové samoobsluhy nebo zavoláním na Zákaznické centrum COOP Mobil.

Ano, limit lze nastavit přes Zákaznické centrum. Jedná se o měsíční limit v Kč pro čerpání služeb na dané SIM kartě. Po dosažení nastaveného limitu dojde k blokaci odchozích služeb na SIM kartě.

Ano, limit lze nastavit přes Zákaznické centrum. Jedná se o měsíční limit v Kč pro všechny SIM karty pod daným zákazníkem. Limit je nastaven dle výše uhrazené Jistiny pro danou smlouvu.

Služby Premium SMS jsou na SIM kartě COOP Mobil automaticky aktivní – lze vypnout posláním SMS, ve webové samoobsluze nebo zavoláním na Zákaznické centrum.

Potřebné údaje jsou k dispozici na prodejnách COOP a na vystavené účtence při nákupu v COOP.

Kontaktujte Zákaznické centrum COOP a postupujte dle pokynů operátora.
Operátorovi je nutné nahlásit číslo SIM karty a heslo do webové samoobsluhy.

Služba COOP Mobil funguje v síti Vodafone a pokrytí je tedy zcela identické s pokrytím Vodafone. Mapu pokrytí naleznete zde.

Případné reklamace nebo stížnosti lze zaslat prostřednictvím Reklamačního formuláře na Zákaznické centrum. Do 30 dnů Vám bude zasláno vyjádření.