Nejčastější otázky

Jak získat „nano“ SIM kartu?

Pokud potřebujete pro svůj telefon SIM kartu velikosti „nano“, máte tyto možnosti:
1) ostřihněte si SIM kartu na danou velikost sami
2) požádejte o profesionání ostřihnutí v kterémkoli servisu mobilních telefonů
3) kontaktujte nás na 234 499 444 a my Vám zašleme SIM kartu v odpovídající velikosti, kterou vyměníte za Vaši stávající

Co je COOP Mobil?

COOP Mobil je nový plnohodnotný virtuální operátor, který působí v České republice.

Proč se připojit ke COOP Mobil?

Bez smlouvy a bez závazku můžete získat výhodné volání. Nakupujete-li pravidelně v prodejnách sítě COOP může být pro Vás volání ještě výhodnější. Více informací o Bonus programu a tom, jak získat slevu 20 % slevu na volání najdete v sekci Bonus program. Více informací o tom, jak volat ZDARMA, naleznete zde nebo můžete kontaktovat informační linku 234 499 444.

Kde je možné zakoupit SIM kartu COOP Mobil?

SIM kartu COOP Mobil můžete zakoupit v našem E-SHOPu nebo ve vybraných prodejnách sítě COOP. Seznam jednotlivých prodejen najdete na záložce Kde koupit nebo můžete kontaktovat informační linku 234 499 444.

Jaké jsou ceny volání a SMS?

Kompletní ceník služeb je k dispozici zde.

Jak si SIM kartu aktivovat?

Aktivace Vaší SIM karty COOP Mobil proběhne zavoláním na bezplatnou zákaznikou linku *55.

Jak zjistit zůstatek kreditu?

Zůstatek kreditu zjistíte zdarma zadáním kódu *22# a odesláním tohoto kódu jako při volání. Nebo je možné kontaktovat zákaznickou linku COOP Mobil *55.

Jak dobít kredit?

Dobít lze ve vybraných prodejnách sítě COOP přímo na pokladně, dobíjecím kupónem, bankovním převodem nebo platební kartou na samoobsluha.coopmobil.cz. Můžete využít také služby Mobilní tankování a automaticky tak dobíjet svůj kredit. Více informací k dobíjení naleznete zde.

Co je Mobilní tankování?

Tato funkcionalita umožňuje dobíjet kredit na SIM kartě automaticky dle nastavení zákazníka. Více zde

Jak často si musím kredit dobít?

Kredit je třeba dobít alespoň jednou za 3 měsíce. V případě, že tak neučiníte, dojde k omezení služeb. V případě, že nedobijete po dobu 6 měsíců, skončí platnost Vaší SIM karty. Platnost kreditu se Vám automaticky posune získáním 10 volných minut za nákup produktů v akci o 7 dní.

Jak dlouhou platnost má kredit?

Platnost kreditu je 3 měsíce od posledního dobití. S každým dobitím se platnost automaticky prodlouží o další 3 měsíce. Platnost kreditu se Vám automaticky posune získáním 10 volných minut za nákup produktů v akci o 7 dní.

Co dělat, když kreditu vypršela platnost?

V případě, že ještě nevypršela lhůta 6 měsíců od posledního dobití, je možné znovu kredit standardním způsobem dobít. Pokud je doba od posledního dobití větší než 6 měsíců, platnost Vaší karty již skončila a nelze ji dobít.

Co mám dělat, když se mi nepřipsal dobitý kredit?

K připsání kreditu dochází zpravidla během pár minut. Může se však stát, že dojde k drobnému zpoždění. Pokud Vám však kredit nebude připsán během 30 minut, kontaktujte prosím telefonicky nebo emailem zákaznické centrum COOP Mobil.

Chci využívat internet – jak si aktivovat datový tarif?

Na své SIM kartě máte již předaktivován denní datový balíček. Aktuální cenu najdete v Ceníku. K aktivaci tohoto balíčku dochází spuštěním internetového prohlížeče nebo aplikace, která data využívá (např. Facebook, E-mail apod.). O aktivaci balíčku budete informování prostřednictvím SMS zprávy a jeho platnost je 24 hodin od aktivace.

Zákazníci mají možnost provést volbu typu datového balíčku prostřednictvím webové samoobsluhy, zasláním SMS nebo zavolání na 234499444.

Jak vypnout data?

Vypnout data lze formou SMS, prostřednictvím webové samoobsluhy nebo zavoláním na zákaznickou linku 234499444.

Jak převést předplacenou SIM kartu na smlouvu s měsíčním paušálem?

O převod předplacené SIM karty na některý z tarifů se smlouvou a pravidelnou fakturací požádáte prostřednictvím:

  • on-line žádosti v zákaznické samoobsluze,
  • telefonicky na zákaznickém centru COOP Mobil na č. 234 499 444 (běžná cena Kč/min.),
  • mailem na adrese: podpora@coopmobil.cz,
  • písemně na adrese: COOP Mobil – zákaznické centrum, tř. Karla IV. 468, 500 02 Hradec Králové 2.

Více informací najdete v sekci Převod na smlouvu.

Jak přenést svoje telefonní číslo od stávajícího operátora ke COOP Mobil?

  1. Kontaktujte svého stávajícího operátora a podejte výpověď z důvodu přenesení čísla k jinému operátorovi. Stávající operátor Vám přidělí ČVOP – tj. číslo výpovědi opouštěného poskytovatele.
  2. Kupte si startovací balíček COOP Mobil (pokud ho ještě nemáte). Telefonní číslo (MSISDN) SIM karty je dočasné – bude později nahrazeno Vaším současným číslem. SIM kartu aktivujte voláním na *55.
  3. Požádejte COOP Mobil o přenesení svého čísla jedním z následujících způsobů:
    • zavoláním na zákaznickou linku *55. Musíte volat z dočasného čísla, tj. ze SIM karty, na kterou bude číslo přeneseno,
    • prostřednictvím SMS zprávy z dočasného čísla tj. ze SIM karty, na kterou bude číslo přeneseno na číslo 8844 ve formátu:PRENOSmezeraTelefonniCisloProPrenosmezeraCVOP (Př. PRENOS 778123456 12345678912345)
    • po přihlášení do samoobsluhy pod vybraným číslem ve formuláři Přenos čísla
  4. V momentě potvrzení volby přenesení telefonního čísla bude proces přenosu čísla záhajen. Přenos čísla trvá 4 pracovní dny.

Co se stane s kreditem po přenesení telefonního čísla?

Po zakoupení nové SIM karty COOP Mobil budete mít na SIM kartě přednabitý kredit. Tento kredit Vám zůstává i po přenesení telefonního čísla. Kredit od předchozího mobilního operátora, od kterého přenášíte své telefonní číslo k nám, však možné převést není.

Kolik stojí hovor na zákaznickou linku *55?

Volání na tuto zákaznikou linku je ZDARMA a je možné pouze z telefonního čísla COOP Mobil.

Kolik stojí hovor na informační linku 234 499 444?

Volat na tuto informační linku můžete volat z jakékoliv sítě a hovor je zpoplatněn jako standardní hovor na pevnou linku dle ceníku Vašeho Poskytovatele telekomunikačních služeb.

Kde najdu ceny pro volání ze zahraničí?

Ceny volání ze zahraniční jsou součástí Ceníku služeb COOP Mobil.

Kolik stojí volání do zahraničí?

Ceny volání ze zahraniční jsou součástí Ceníku služeb COOP Mobil.

Co je volací limit?

Jedná se o korunový limit pro čerpání služeb (hlasové služby vč. prémiových služeb, SMS) v daném zúčtovacím období na jedno telefonní číslo (SIMku).
Volací limit činí 300 – 1 500 Kč na jednu SIM.

Lze navýšit volací limit?

Ano, volací limit si můžete zvýšit složením volací jistiny. Více informací obdržíte na informační lince 234 499 444.

Co je úhrnný limit?

Jedná se o korunový limit pro čerpání služeb zákazníka v daném zúčtovacím období sdružené na jednom vyúčtování (faktuře) za jedno či více telefonních čísel. Úhrnný limit Vám je stanoven COOP Mobilem v závislosti na tarifu, očekávané útratě a počtu SIM na vyúčtování.

Je možné v síti COOP Mobil využívat Premium SMS?

Ano, COOP Mobil podporuje odesílání Premium SMS.

Co je Bonus program?

Jedná se o program pro věrné zákazníky, kteří pravidelně nakupují v síti COOP. Zákazníci mají možnost při splnění podmínek programu získat slevu 20 % na volání a SMS.

Jaké výhody mi Bonus program přinese?

S Bonus programem můžete získat slevu 20 % na volání a SMS.

Jak se můžu do Bonus programu přihlásit?

Do Bonus programu jste automaticky přihlášeni registrací své účtenky za nákup buď načtením kartičky na prodejně nebo odesláním SMS. Více zde.

Kde najdu pravidla Bonus programu?

Úplné znění podmínek Bonus programu je k dispozici v sekci Ke stažení.

Kde získám číslo prodejny nutné pro registraci účtenky?

Číslo prodejny najdete zde nebo vedle informací o provozní době prodejny u jejího vstupu, na informačních letácích, které jsou k dispozici na dané prodejně, a také na informační lince 234 499 444.

Jak mohu volat ZDARMA s COOP Mobilem?

Více informací o tom, jak můžete získat volné minuty na volání a volat tak ZDARMA, naleznete zde.

Co mám dělat, když jsem ztratil SIM kartu?

V případě ztráty nebo odcizení SIM karty volejte informační linku 234 499 444, kde můžete svou SIM kartu zablokovat. Současně je potřeba si zakoupit novou SIM kartu, tuto SIM kartu NEktivovat a následně zavolat na informační linku 234 499 444, kde Vám sdělí další pokyny. Ztracené číslo bude převedeno na nově zakoupenou SIM. Až poté je možné novou SIM aktivovat. Tato služba je zpoplatněna dle aktuálního ceníku.

Nelze odesílat SMS

Je možné, že máte špatně nastavený telefonní přístroj.

  1. V menu telefonu vyberte položku Zprávy a potvrďte ji.
  2. Zvolte položku Textové zprávy.
  3. Vyberte Nastavení.
  4. Potvrďte položku Středisko zpráv.
  5. Zadejte číslo +420608005681 a potvrďte jej.
  6. Typ odchozí zprávy nastavte na Text.
  7. Dobu platnosti zprávy nastavte na maximum.

Důvodem, proč se vám nepodařilo odeslat SMS zprávu z telefonu, může být:

  1. nesprávné nastavení SMS – špatné číslo SMS centra, typ odchozí zprávy
  2. nedostatečný kredit – výši kreditu zjistíte pomocí odeslání kódu *22#
  3. blokování v důsledku neuhrazeného vyúčtování
  4. závada v síti GSM

Nelze odesílat MMS

Možné příčiny:

  • blokovaná služba GPRS nebo MMS – službu zkontrolujte v samoobsluze nebo na Zákaznické lince *55,
  • chybné nastavení MMS v telefonu – zkontrolujte nastavení, případně jej opravte,
  • závada v síti GSM – kontaktujte Informační linku 234 499 444.

Ruční konfigurace MMS vyžaduje nastavení následujících parametrů, návod naleznete zde.

Nefunguje internet

Internet si v telefonu můžete nastavit prostřednictvím konfigurační zprávy přes samoobsluhu. V případě, že se Vám nepodaří telefon nakonfigurovat konfigurační SMS, pak lze nastavení provést ručně v telefonu a to nastavením přístupového bodu APN na hodnotu internet-c.

Jak aktivovat Hlasovou schránku

Hlasovou schránku je třeba aktivovat ve 2 krocích:

1. zavolat na *98 pro aktivaci, nastavení hesla do Hlasové schránky a nastavení uvítacího pozdravu

2. v přístroji nebo na webové samoobsluze nastavit číslo 608989898 pro přesměrování vybraných hovorů do Hlasové schránky

Jak deaktivovat Hlasovou schránku

Hlasovou schránku deaktivujete zavoláním na Zákaznickou linku 234499444.

Proč se mi aktivoval denní datový balíček, když mám objednaný měsíční balíček?

K automatické aktivaci nového měsíčního balíčku dojde vždy ve stejný den v daném měsíci, ke kterému byl měsíční balíček objednán. Datum objednání je uveden v SMS notifikaci při objednávce balíčku a zároveň v samoobsluze. Aby došlo k úspěšné reaktivaci, je třeba mít dostatečný zůstatek na SIM kartě v hodnotě objednaného datového balíčku. Pokud bude zůstatek nedostatečný, měsíční datový balíček bude deaktivován a při následujícím připojení k internetu bude aktivován automaticky denní 25MB balíček v hodnotě 20 Kč.

Co je to Autoplatba?

Jedná se o službu pro paušální zákazníky. Pomocí této služby lze nastavit automatickou úhrad měsíčních faktur ze svého účtu. Služba se aktivuje první úhradou měsíční faktury kreditní kartou v samoobsluze.

Jak proměnit body z programu  COOP Dobrá karta za volání COOP Mobil?

Stačí navštívit vybranou prodejnu COOP a vybrat si jeden z nabízených balíčků COOP Mobil jako výměnu za získané body. Poté o pokladny předložíte COOP Dobrou kartu a kartu COOP Mobil. Za poplatek 1 Kč Vám bude zvolená odměna připsána na Vaši SIM kartu COOP Mobil. Výběr balíčků zde.

Jak nastavit Hotspot pomocí iPhone?

Pomocí služby Hotspot na iPhone lze připojit ostatní zařízení pro internet. Přesný návod pro nastavení naleznete zde.

Jaké má služba COOP Mobil pokrytí – volání, mobilní internet?

Služba COOP Mobil funguje v síti Vodafone a pokrytí je tedy zcela identické s pokrytím Vodafone. Mapu pokrytí naleznete zde.